1

Migrarea de la Salesforce și Pardot la HubSpot

Migrarea de la Salesforce și Pardot la HubSpot
10.01.2023

Într-un mediu de lucru agil și în creștere rapidă, digitalizarea atinge apogeul, permițându-ne să ne folosim resursele în mod eficient și profitabil. Prin automatizarea unora dintre procesele noastre, putem folosi timpul câștigat pentru a dezvolta noi strategii de creștere a afacerii și pentru a ne cunoaște mai bine clienții. Prin promovarea activității noastre și prin apropierea de nevoile clienților noștri, putem crea o călătorie mai bună pentru clienții noștri.

HubSpot este o platformă de gestionare a relațiilor cu clienții (CRM) bazată pe cloud, care ajută companiile să se dezvolte mai bine cu ajutorul unui software de vânzări, servicii, marketing și gestionare a conținutului. Este una dintre cele mai importante platforme CRM care oferă o soluție complexă pentru orice afacere care se concentrează pe experiența clienților.

Integrari HubSpot

HubSpot poate fi ușor de integrat cu orice sistem ERP sau sistem proprietar. Are o structură bine definită și ușor de înțeles și vă ajută să o ocoliți prin oferirea unor fluxuri de lucru predefinite. Integrările HubSpot urmăresc o soluție unificată, oferind o platformă care integrează toate procesele într-un singur loc, ajutând companiile să nu se piardă între mai multe aplicații diferite dedicate să servească unui singur scop.

Salesforce

Salesforce CRM este un sistem de gestionare a relațiilor cu clienții bazat pe cloud care ajută la îmbunătățirea relației cu clienții. Integrarea dintre HubSpot și Salesforce face legătura între bazele de date de marketing și vânzări, permițând ca activitatea și informațiile să circule fără probleme între cele două.

Trecerea de la Salesforce la HubSpot

HubSpot își dezvoltă și actualizează în mod constant instrumentele și serviciile pentru clienții săi. Le oferă acestora un sprijin constant pentru a face față schimbărilor de pe piață și creșterii continue a vânzărilor la nivel mondial. În acest context în continuă schimbare, companiile își schimbă și ele instrumentele pe care le folosesc. Atunci când vă gândiți să vă schimbați CRM-ul, aveți în vedere HubSpot dacă doriți să o faceți:

  • Creșteți viteza de schimbare și actualizare a operațiunilor.
  • Aliniați echipele de vânzări, marketing și service cu aceeași bază de date (într-un singur sistem).
  • Conectați instrumentele esențiale pentru afacerea dvs. prin integrarea și API-ul flexibil al HubSpot.
  • Permiteți echipelor dvs. să petreacă mai mult timp pe proiecte strategice, care să genereze venituri.
  • Dispuneți de configurația de instruire adecvată pentru noii dvs. angajați.

Migrarea de la Salesforce la HubSpot

Chiar dacă migrarea de la un software la altul poate fi terifiantă sau intimidantă, mutarea tuturor datelor de la Salesforce la HubSpot nu este atât de complicată. Experții HubSpot se asigură că veți avea o tranziție fără probleme, cu întreruperi minime în activitatea dvs., ceea ce duce la nicio pierdere de productivitate.

Cel mai bine ar fi să folosiți integrarea Salesforce CRM de la HubSpot pentru a înțelege cartografierea datelor și transferul către HubSpot. Prin urmare, cele cinci faze ale migrării sunt (sursa):

Pentru ca migrarea să aibă loc și să se desfășoare cât mai ușor cu putință, puteți lua în considerare următorii pași:

  • Uitați-vă la înregistrările dvs. și analizați-le:
    • Ce date ar trebui să fie mutate în HubSpot? (conturi, contacte, lead-uri, oportunități etc.)
    • Care ar trebui să fie noile proprietăți în HubSpot? (pentru contactele dumneavoastră)
    • Aceste date pot fi exportate în format .csv și încărcate sau trebuie să creați un API HubSpot sau să vă ajute un integrator terță parte?
  • Analizați integrarea ERP:
    • Redefiniți-vă arhitectura tehnică, dacă este posibil.
    • Conectați-vă aplicațiile de afaceri esențiale.
    • Folosiți biblioteca de API-uri HubSpot pentru a vă construi integrarea.
  • Definiți fluxurile de lucru:
    • Documentați automatizarea și fluxurile de lucru așa cum sunt ele.
    • Regândiți, simplificați și optimizați proiectarea modului în care acestea ar trebui să fie configurate în HubSpot.
    • Reconstruiți automatizarea în instrumentul de fluxuri de lucru HubSpot.
  • Raportare:
    • Inventariați toate rapoartele active în instrumentul actual.
    • Definiți nevoile de raportare a stării viitoare, consolidând acolo unde este posibil.
    • Selectați rapoartele out the box care răspund nevoilor dumneavoastră și modificați-le dacă este necesar. Creați rapoarte personalizate.

Integrarea HubSpot-Salesforce

Începerea integrării HubSpot-Salesforce este ușoară și nu necesită lucrări tehnice - doar un proces de configurare simplu.

  • În contul dumneavoastră HubSpot, faceți clic pe pictograma Marketplace icon din bara de navigare principală, apoi selectați App Marketplace.
  • Utilizați bara de căutare pentru a localiza și selecta integrarea Salesforce.
  • În partea dreaptă sus, dați clic pe Install app.
  • Dacă conectați HubSpot la un sandbox Salesforce, bifați caseta de selectare the Yes, this will connect to a sandbox checkbox.
  • Click Log in to Salesforce.
  • În fereastra pop-up, introduceți datele de logare Salesforce și faceți clic pe Log In. După ce vă conectați, veți fi redirecționat înapoi la procesul de instalare în HubSpot.
  • În continuare, instalați HubSpot în Salesforce. Faceți clic pe Start the Salesforce package installation to begin(Începeți instalarea pachetului Salesforce) pentru a începe.

De aici, puteți integra HubSpot în contul dumneavoastră Salesforce.

Sincronizarea conturilor Salesforce cu HubSpot

Pentru a începe sincronizarea companiilor și a conturilor, activați setarea „Sincronizare companii”:

  • În contul dumneavoastră HubSpot, clic pe pictograma Marketplace icon din bara de navigare principală. Sub Manage (Gestionare), selectați Connected apps (Aplicații conectate).
  • Click pe Salesforce, apoi click pe Companies (Companii)
  • Click pentru a active comutatorul Sync Companies (Sincronizare Companii)

După ce setarea Sincronizare companii este activată, orice cont nou din Salesforce va fi creat automat în HubSpot ca și companie. Orice conturi existente vor fi sincronizate cu HubSpot în două moduri:

  • Când sunt importate manual în HubSpot.
  • Atunci când se fac modificări în contul din Salesforce, în funcție de regulile dvs. de sincronizare și de mapările de câmpuri.

Importați înregistrări Salesforce

O integrare HubSpot - Salesforce vă ajută să importați în HubSpot diferite date din Salesforce, cum ar fi conturi, contacte, lead-uri, oportunități, sarcini și campanii. Pentru a face acest lucru, urmați pașii următori:

  • În contul dumneavoastră HubSpot, navigați la Contacte > Contacte.
  • În partea dreaptă sus, clic pe Import.
  • Click Start an import.
  • Selectați Integrations > Salesforce records (Integrări > Înregistrări Salesforce), apoi clic pe Next (Următorul).
  • Selectați obiectul Salesforce pe care doriți să îl importați: Everything (Totul), Leads (Conduce), Contacts (Contacte), Leads & Contacts (Conduce și contacte), Accounts (Conturi), Opportunities (Oportunități), Tasks (Sarcini), A campaign (O campanie).

Pardot

Cunoscut anterior sub numele de Pardot până în aprilie 2022, Salesforce Marketing Cloud Engagement este o alegere de bază pentru clienții Salesforce care caută un instrument de automatizare a marketingului B2B. Salesforce îl deține din 2013. Acesta permite organizațiilor să urmărească și să măsoare eficiența comunicărilor de marketing, să obțină informații despre comportamentul utilizatorilor și să personalizeze conținutul în cadrul campaniilor pe baza criteriilor specificate de utilizatori.

Principalele beneficii ale Pardot

  • Vânzările și marketingul sunt sincronizate - eforturile de vânzare sunt mai bine aliniate cu cele de marketing.
  • Măsurați ROI - toate eforturile de marketing pot fi măsurate cu ajutorul rapoartelor personalizabile
  • Vizualizați succesul în context cu creșterea veniturilor.
  • Urmăriți progresiv perspectivele.
  • Urmăriți campaniile.

Pardot spre HubSpot

Dacă Salesforce este hub-ul central pentru toate interacțiunile cu clienții, atunci Pardot este o soluție de automatizare a marketingului care este un add-on la platforma principală a Salesforce. Acest instrument este un intermediar între vizitatorii necunoscuți (care au fost capturați și convertiți în prospecți cunoscuți) și CRM-ul Salesforce.

Salesforce și Pardot se sincronizează, datorită conectorului lor. Acestea fac schimb de mai multe tipuri de date. În timp ce Pardot oferă Salesforce informații noi despre lead-uri și date de implicare, în schimb, Salesforce alimentează Pardot cu tot ceea ce fac echipele de vânzări - dacă lead-urile sunt calificate/ descalificate, cum progresează oportunitățile și ce produse sau servicii a achiziționat prospectul.

Pardot nu se integrează cu niciun alt CRM în afară de Salesforce, în timp ce HubSpot are peste 1000 de opțiuni de integrare.

Pardot fiind integrat cu Salesforce și în comunicare permanentă cu acesta, datele pot fi migrate cu ușurință către HubSpot.

Rezervă o întâlnire!

Ultimele

articole

Descoperă ultimele noastre tutoriale în materie de dezvoltare software și află mai multe despre noile lansări de proiect.
Citește blogul nostru