1

Rapoarte Hubspot - Informații vitale care îți dezvoltă afacerea

Rapoarte Hubspot - Informații vitale care îți dezvoltă afacerea
20.04.2022
Raportarea este o parte esențială a oricărei afaceri de succes, indiferent de dimensiunea sau industria în care aceasta activează. De asemenea, raportarea oferă un mijloc de a înțelege mai bine starea generală de sănătate a unei companii și de a identifica zonele potențiale de creștere. Odată ce toate informațiile sunt adunate, se pot face concluzii și recomandări.

Hubspot vine cu posibilitatea de a crea rapoarte personalizate sau de a utiliza rapoartele predefinite din Biblioteca. În funcție de licența Hubspot, puteți obține peste 200 de rapoarte predefinite și gata de utilizare pentru datele dvs. Una dintre cele mai importante categorii de raportare pentru orice afacere este Performanța Vânzărilor, unde putem găsi rapoarte care afișează un rezumat al activităților de vânzări, contacte care au fost alocate de utilizatori în Hubspot CRM sau numărul de oferte încheiate cu succes. Acestea sunt doar câteva rapoarte care oferă o perspectivă bună asupra modului în care progresează vânzările într-un interval de timp specific. Să aruncăm o privire la câteva exemple specifice:


1. Venitul lunar vs. target
Este esențial să verificați în mod constant obiectivele de vânzări pentru a vedea cât de aproape sau cât de departe de target este echipa. Cu acest raport HubSpot, vă puteți inspecta rapid performanța vânzărilor în comparație cu obiectivele dvs. Folosiți datele din acest raport pentru a vă rafina strategia din mers, dacă este necesar. Rețineți că orice raport Hubspot este personalizabil, așa că nu ezitați să vă jucați și să descoperiți rapoarte și combinații noi.

2. Venitul în funcție de sursă
Pentru fiecare profesionist în marketing sau vânzări, este esențial să înțeleagă clar care sunt cele mai bune surse generatoare de venituri. Cu acest raport, orice echipă poate vedea rapid valoarea medie a comenzii pentru fiecare sursă într-un interval de timp specific. Compania dvs. poate folosi aceste date pentru a vă optimiza strategia dacă o sursă nu are performanțe conform așteptărilor și poate realoca efortul către surse generatoare de venituri. Acesta este de asemenea un raport personalizabil.

3. Întâlniri programate per reprezentant
Măsoară performanța fiecărui reprezentant de vânzări arătând numărul de întâlniri rezervate pentru fiecare dintre aceștia. Versiunea personalizată a acestui raport poate include și rezultatul întâlnirii, astfel încât să puteți vedea imediat, pe lângă numărul total de întâlniri, și întâlnirile de succes pe care le are echipa împreună cu potențialele perspective.

4. Oferte pierdute per reprezentant
Acest raport afișează numărul de oferte care au fost închise și pierdute de-a lungul timpului. Datele sunt împărțite per reprezentant de vânzări, astfel încât să puteți vedea cine a pierdut cele mai multe oferte. Și în acest caz, se pot atașa câmpuri suplimentare pentru a afișa și motivul pierdut din spatele fiecărei oferte. În orice date există o lecție.


Concluzii finale
Raportarea rămâne una dintre activitățile critice pentru orice departament, în special vânzări. Din fericire, Hubspot este are cu o mulțime de rapoarte și dashboard-uri predefinite pentru a vă ajuta să începeți procesul de raportare și, de asemenea, să înțelegeți unde se află afacerea dvs. din perspectiva atingerii obiectivelor. Căutați idei și asistență pentru a vă construi propriul dashboard pentru vânzări? Luați legătura cu noi astăzi.

Ultimele

articole

Descoperă ultimele noastre tutoriale în materie de dezvoltare software și află mai multe despre noile lansări de proiect.
Citește blogul nostru