Implementarea Hubspot workflows pentru Email Marketing Automation

10.05.2022
Email Marketing Automation este vitală pentru orice business deoarece
valorifică oportunitățile și menține publicul țintă permanent implicat.
Automatizarea e-mailului ajută la convertirea clienților potențiali în
clienți, încurajează achizițiile suplimentare prin promoții direcționate și
implică clienții în diferite activități legate de brand. Campaniile sunt
executate automat și sunt personalizate în funcție de comportamentul sau
atributele clienților pentru a îmbunătăți acuratețea și impactul. Acest
lucru elimină sarcinile care necesită resurse intensive și le permite
marketerilor să-și concentreze atenția asupra sarcinilor care nu pot fi
automatizate.
Unul dintre instrumentele Hubspot care vă ajută să construiți email
automation este zona de workflow. În Hubspot, un workflow este un set de
acțiuni predeterminate bazate pe un trigger. Acesta este o regulă care se
declanșează automat atunci când un client potențial intră într-un workflow
și poate fi declanșată de tot felul de evenimente, cum ar fi atunci când un
contact trimite un formular sau vizitează o pagină.
Cu Hubspot Marketing Automation vă puteți automatiza campaniile fără niciun
cod. Doar selectați triggerele, condițiile și acțiunile și sunteți
pregătiți.
Pași pentru automatizarea fluxurilor de lucru prin e-mail
1. Identificați grupul țintă/criteriile de înscriere: decideți cui îi veți
trimite e-mailul. Puteți folosi diferite criterii pentru a începe o
campanie pentru un public selectat. De exemplu, puteți utiliza etapa
ciclului de viață ca declanșator principal și puteți trimite un e-mail
personalizat atunci când un contact se transformă în client sau puteți
selecta toate contactele inactive și le trimiteți un e-mail. De asemenea,
puteți include și alte condiții, cum ar fi timpul de la ultima vizită a
site-ului web sau achizițiile anterioare, pentru a ajuta la upselling sau
cross-selling
2. Determinați obiectivul campaniei. Când un contact îndeplinește
obiectivul, se va anula automat înscrierea din campania de e-mail și nu va
mai primi e-mailuri, chiar dacă fluxul de lucru nu a fost finalizat. Scopul
poate fi orice lucru cuantificabil, cum ar fi o achiziție, un formular sau
o vizită pe site.
3. Testați-vă configurația: Hubspot oferă opțiunea de a vă testa
workflow-urile fără a le activa. Pur și simplu selectați unul dintre
contactele dvs. și veți putea vedea dacă vor fi înscriși și fluxurile prin
care ar trece.
4. Faceți fluxul dvs. de lucru live și vedeți rezultatele: odată ce
workflow-ul este pornit, rapoartele vor începe să fie populate cu date
relevante. Puteți verifica în mod constant această zonă pentru a înțelege
ce e-mailuri din campania dvs. funcționează mai bine și, de asemenea,
pentru a identifica potențialele erori în proces.
Concluzii finale
Când email workflows sunt configurate corect, munca dvs. este pe jumătate
terminată. Acum este timpul să urmăriți cum răspund oamenii la ele, astfel
încât să puteți aplica optimizări suplimentare.
OPTI Systems are peste 15 ani de experiență în dezvoltarea software și este
implementator Hubspot în România. Căutați modalități de a aduce mai multă
valoare companiei dvs. prin implementarea email marketing automation? Luați
legătura cu noi astăzi.
Ultimele
articole
Poți citi cele mai recente studii de caz, tutoriale și noutăți despre lansările noastre.

28.07.2022
Un nou site academic realizat de OPTI: Centrul de Cercetare în Etica Aplicată - ccea.ro
Pe data de 19 Iulie, 2022, a fost lansată noua versiune a site-ului ccea.ro. OPTI Systems a reușit să răspundă cerințelor beneficiarilor, prin realizarea unui site mult mai dinamic, ...

26.07.2022
Angajare: Business Development Executive – Companie Software
Angajăm manager de vânzări sau de dezvoltare a afacerii care să se alăture echipei noastre. Pentru mai multe informații, accesează link-ul următor ...

31.05.2022
Transformă-ți afacerea folosind sistemul de chatbots Hubspot
În ultimii ani, chatboții au devenit unul dintre cele mai importante si populare canale pentru rezolvarea problemelor clienților.