Provocări
Unul dintre clienții noștri folosea două conturi HubSpot distincte pentru a-și gestiona firmele. Această gestionare a două conturi presupunea taxe suplimentare și folosea mai mult timp și mai multe resurse pe măsură ce aceste afaceri au crescut. Pentru a îmbunătăți eficiența, s-a optat pentru combinarea ambelor conturi HubSpot într-unul, păstrând în același timp o segmentare clară între cele 2 firme. Provocarea a constat în migrarea perfectă a unei game largi de componente, inclusiv contacte, oferte, afaceri, firme, rapoarte și site-ul lor web, asigurând în același timp neîntreruperea ritmului de lucru intren al firmei.
Soluție
Migrarea datelor - Am utilizat plugin-urile de import din HubSpot pentru a facilita migrarea contactelor, afacerilor și companiilor dintr-un cont în cel care va defeni contul consolidat pentru ambele firme.
Migrarea email-urilor - Pentru început, am creat rapoarte personalizare care includeau conexiunile de email din primul cont HubSpot. Pentru a verifica daca totul a fost importat corect în contul principal, datele au fost supuse unor verificari și validari riguroase.
Migrarea site-ului - Întregul conținut al site-ului, inclusiv paginile, fotografiile și celelalte componente, a fost transferat manual în HubSpot. Tema site-ului a fost apoi modificată pentru a satisface marca și cerințele conținutului și pentru a îmbunătății vizibilitatea site-ului în rezultatele motoarelor de căutare.
Diferențiere - Pentru a stabili granițe distincte între cele două afaceri în contul consolidat, ne-am folosit de instrumentul Business Units din Hubspot.