Provocări

Unul dintre clienții noștri folosea două conturi HubSpot distincte pentru a-și gestiona firmele. Această gestionare a două conturi presupunea taxe suplimentare și folosea mai mult timp și mai multe resurse pe măsură ce aceste afaceri au crescut. Pentru a îmbunătăți eficiența, s-a optat pentru combinarea ambelor conturi HubSpot într-unul, păstrând în același timp o segmentare clară între cele 2 firme. Provocarea a constat în migrarea perfectă a unei game largi de componente, inclusiv contacte, oferte, afaceri, firme, rapoarte și site-ul lor web, asigurând în același timp neîntreruperea ritmului de lucru intren al firmei.

Challenge

Soluție

Migrarea datelor - Am utilizat plugin-urile de import din HubSpot pentru a facilita migrarea contactelor, afacerilor și companiilor dintr-un cont în cel care va defeni contul consolidat pentru ambele firme.

Migrarea email-urilor - Pentru început, am creat rapoarte personalizare care includeau conexiunile de email din primul cont HubSpot. Pentru a verifica daca totul a fost importat corect în contul principal, datele au fost supuse unor verificari și validari riguroase.

Migrarea site-ului - Întregul conținut al site-ului, inclusiv paginile, fotografiile și celelalte componente, a fost transferat manual în HubSpot. Tema site-ului a fost apoi modificată pentru a satisface marca și cerințele conținutului și pentru a îmbunătății vizibilitatea site-ului în rezultatele motoarelor de căutare.

Diferențiere - Pentru a stabili granițe distincte între cele două afaceri în contul consolidat, ne-am folosit de instrumentul Business Units din Hubspot.

Storing the assignment files

Rezultate

Gestionarea eficientă a datelor

Toate datele referitoare la clienți, inclusiv contacte, oferte, întreprinderi, firme, rapoarte și schimburi de e-mail, au fost transferate cu succes în contul unic HubSpot datorită proceselor minuțioase de migrare, validare și integrare a datelor

Diferențiere îmbunătățită a unităților de afaceri

Cele două sectoare ale companiei au fost separate cu succes în contul consolidat prin utilizarea instrumentului HubSpot Business Units. Tablourile de bord personalizate ale fiecărei unități și arhitectura de raportare au permis o separare clară a datelor, păstrând în același timp eficiența operațională

Integrarea conexiunilor email

Interacțiunile din email a firmei au fost integrate cu exactitate în contul HubSpot datorită construcției de rapoarte personalizate și proceduri detaliate de validare a datelor

Reducerea costurilor

Clientul a redus semnificativ costurile combinând ambele conturi HubSpot într-unul
Interesat?

Interesat?

Contactează-ne

Tehnologii

folosite

50+
platforme
... plus orice altă
sursă de date
JavaScript
React
Python
Java
PHP
Node.js
MySQL
MongoDB

CRM și ERP

certificări

Data Integration logo

HubSpot Data
Integrations Certified

Marketing Hub Implementation logo

Marketing Hub
Implementation Certified

Marketing Hub Software logo

HubSpot Marketing
Software Certified

Objectives Based Onboarding logo

Objectives-Based
Onboarding Certified

Platform Consulting logo

Platform Consulting
Certified

Salesforce Integration logo

Salesforce Integration
Certified

Sales Hub Implementation logo

Sales Hub
Implementation Certified

Sales Hub Software logo

HubSpot Sales
Software Certified

Service Hub Software logo

Service Hub
Software Certified

CMS for developers logo

HubSpot CMS Developer
Certified

HubSpot Reporting logo

HubSpot Reporting
Certified

Microsoft Dynamics 365 CRM certification logo

Microsoft Dynamics 365
Fundamentals (CRM)

Microsoft Dynamics 365 ERP certification logo

Microsoft Dynamics 365
Fundamentals (ERP)

Ultimele

articole

Descoperă ultimele noastre tutoriale în materie de dezvoltare software și află mai multe despre noile lansări de proiect.
Citește blogul nostru