Context
Clientul întâmpina dificultăți cu facturarea manuală și căuta o modalitate nouă de a crește productivitatea și de a oferi mai multă flexibilitate în ceea ce privește programele de plată. Am colaborat cu clientul pentru a conecta HubSpot, liderul din industrie în platforme CRM, cu Easybill, o soluție versatilă de facturare și plată. Prin automatizarea fiecărui pas al procesului de facturare - de la crearea ofertei până la generarea fără probleme a facturilor în cadrul platformei EasyBill - eficiența afacerii clientului a crescut.
Provocare
Cel mai mare obstacol a fost flexibilitatea planurilor de plată. Era nevoie de o soluție automatizată și adaptabilă pentru a gestiona diferitele cicluri de facturare, cum ar fi plata unică, lunar, anual, o dată la fiecare X perioadă de timp.
Soluție
Echipa noastră a colaborat eficient cu clientul pentru a crea workflow-uri complexe în HubSpot care se integrează perfect cu EasyBill, oferind o soluție cuprinzătoare pentru problemele de facturare. După ce a fost realizată o discuție cu cumpărătorul în faza de vânzări și au fost stabilite produsele dorite și programul de plată, procesul automatizat începe.
Workflow-urile implementate în HubSpot rulează mai multe etape care sunt integrate cu EasyBill pentru crearea unei facturi/oferte. Împreună, aceste etape esențiale creează un sistem de facturare puternic și automatizat care simplifică întregul proces, de la primul contract la pregătirea și crearea facturilor în EasyBill. Pașii procesului sunt următorii:
- Trigger HubSpot pentru crearea facturii/oferte
- Recuperarea datelor prin API HubSpot
- Transformarea datelor pentru EasyBill
- Crearea ofertei/facturii în EasyBill și actualizarea datelor cu cele venite din HubSpot
- Acțiuni adiționale
Acest întreg proces menține coerența datelor și precizia pe ambele platforme.
Tehnologii folosite: node.js, HubSpot API, Easybill API, consultanță, gestionarea datelor