Provocări
Glare Marketing este o companie de marketing care a căutat să modernizeze strategiile de mesagerie a clienților săi, în industriile de comunicare și marketing care sunt într-o schimbare rapidă și pe platforma de CRM HubSpot. OPTI a trebuit să determine cum să includă în mod eficient comunicarea SMS în fluxurile de lucru din HubSpot și ecranele din platformă, menținând în același timp performanță optimă, gestionarea erorilor și fiabilitatea aplicației.
Soluții
Complexitatea a constat în stabilirea unei conexiuni sincronizate între platforma de telefonie mobilă și HubSpot, o aplicație web personalizată, pentru a facilita livrarea de mesaje în masă și actualizările în timp real ale tuturor mesajelor trimise, care pot ajunge la milioane.
Aplicația din HubSpot (disponibilă pe HubSpot Marketplace)
Ecranul cu cardurile de contact
La instalarea aplicației, am dezvoltat o opțiune care apare în bara laterală a ecranului de contact, permițând utilizatorilor să trimită direct contactului curent un SMS. Această funcție este disponibilă doar în anumite circumstanțe: persoana de contact trebuie să aibă un număr de telefon mobil, iar contul de HubSpot trebuie să aibă un utilizator și un token completat în aplicația web, care trebuie instalată și funcțională.
- După instalare, apare o opțiune de SMS în bara laterală a ecranului de contact
- Utilizatorii pot trimite direct SMS la contactul curent folosind această funcție
- Activarea este condițională și inteligentă
Evenimente cronologice
Aplicația din HubSpot asigură o rezoluție rapidă prin afișarea transparentă a oricăror probleme ale operatorului de telefonie mobilă în cazul unei transmisii SMS nereusite. Pe de altă parte, atunci când o expediere SMS are succes, trimite o notificare de succes cu “Felicitări” și începe procesul de generare a evenimentelor cronologice din ‘SMSit!’. Acest lucru creează un istoric complet care este actualizat de îndată ce platforma de telefonie mobilă confirmă că mesajul a fost livrat destinatarului.
- Orice transmisii nereușite ale SMS-urilor sunt afișate ca notificări în HubSpot
- Se inițiază procesul de generare a evenimentelor cronologice prin ‘SMSIt!’
- Se creează un istoric al acțiunilor care este actualizat în timp real
- Acest istoric este actualizat în timp real
Workflow
- Metoda noastră necesită crearea mesajului text și selectarea unui câmp de contact țintă, prin urmare introducerea acțiunii ‘SMSIt!’
- După executarea fluxului de lucru, am dezvoltat o secvență de evenimente în care HubSpot comunică cu aplicația web, desemnând SMS-ul pentru livrarea lotului
- Aplicația a fost optimizată folosind multi-threading pentru a îmbunătăți viteza de trimitere a mesajelor
- Aplicația trimite rapid SMS-ul către rețeaua de telefonie mobilă
- Atunci când o acțiune SMS are succes, evenimentele cronologice sunt create pe pagina de contact în HubSpot, indicând faptul că activitatea este terminată și oferă informații utile pentru activități automate ulterioare
- Abordarea noastră coordonează convergența eficienței fluxului de lucru și a comunicării în cadrul HubSpot
Aplicația web
Aplicația noastră web rulează folosind credențiale securizate în limbajul de programare PHP. Am creat cron-uri cu programe regulate care automatizează procesele repetitive necesare, precum ștergerea datelor de înregistrare, actualizarea evenimentelor cronologice în HubSpot, asigurarea expedierii prompte a oricărui SMS în așteptare trimis prin workflow-ul din HubSpot. Acest sistem asigură funcționalitatea eficientă, sigură și automatizată a aplicației.
- Sunt necesare credențiale pentru folosirea aplicației
- Cron-uri cu program regulat care automatizează procese esențiale
Pentru a gestiona trimiterea mesajelor, am conectat aplicația cu platforma de telefonie mobilă prin implementarea unui API. Am rafinat procedura bazată pe o abundență de testare, iar acum este nevoie de milisecunde pentru a trimite un singur SMS la rețeaua de telefonie mobilă. De asemenea, pentru a asigura eficiența, aplicația utilizează un mecanism de trimitere în masă. Restul setărilor au fost alese de către client pentru a se mula perfect cu nevoile de afaceri ale clienților finali care folosesc HubSpot.
- Conexiune stabilă și rapidă între aplicație și platforma de telefonie mobilă
- Utilizarea unui mecanism de trimitere în masă pentru eficiență
- Setări specifice clientului pentru a se integra în nevoile sale