1

Premiul pentru cel mai tare CRM acum merge la...? Comparaţie între Pipedrive, Zoho şi Hubspot

Premiul pentru cel mai tare CRM acum merge la...? Comparaţie între Pipedrive, Zoho şi Hubspot
03.01.2023

Pe piață, putem găsi diferite instrumente care să ne ajute să ne dezvoltăm afacerea în mod mai organizat și mai direct. Acestea ne sprijină în crearea și implementarea unor fluxuri de lucru și procese ușor de urmărit și de utilizat.

Una dintre investițiile esențiale pe care o afacere le poate face pentru a fideliza clienții și a crește veniturile este o soluție software CRM (Customer Relationship Management). Prin urmare, acum putem găsi mai multe platforme CRM din care putem alege în funcție de nevoile noastre. Atunci când căutați o soluție CRM, puteți căuta recenzii și statistici ale clienților și puteți testa platforma în perioada de probă, dacă este cazul.

Vom examina îndeaproape câteva caracteristici cheie ale Pipedrive, Zoho și HubSpot, deoarece toate cele 3 CRM-uri au o reputație foarte bună în industrie.

Pipedrive este un software CRM de vânzări și de gestionare a portofoliilor de vânzări conceput pentru a-i ajuta pe profesioniștii din domeniul vânzărilor să își gestioneze mai ușor portofoliile. Setul de caracteristici al Pipedrive oferă exact ceea ce au nevoie echipele de vânzări: funcționalitate robustă pentru a conduce lead-uri și oferte, pentru a urmări comunicările, pentru a automatiza sarcinile și pentru a utiliza inteligența artificială, precum și pentru a vizualiza informații și rapoarte. De asemenea, au una dintre cele mai bune aplicații mobile pentru echipele de vânzări.

Zoho CRM este o platformă de gestionare a afacerii bazată pe cloud care oferă instrumente de automatizare a vânzărilor și a marketingului, cu funcții de helpdesk, analiză și asistență pentru clienți. Include toate instrumentele CRM standard (asistență clienți, vânzări, automatizare a marketingului, raportare, analiză. etc.). În plus, Zoho CRM permite gestionarea unui ciclu complet de vânzări (până la achiziție). Zoho CRM asigură mobilitatea utilizatorilor săi prin intermediul aplicației utilizate pentru gadgeturile iPad, iPhone și Android. Soluția deservește diverse industrii, țări și dimensiuni de companii.

HubSpot este o platformă CRM care reunește într-un singur loc tot ceea ce au nevoie companiile de scalare pentru a oferi cea mai bună experiență a clienților. Sprijină companiile să atragă vizitatori, să convertească lead-uri și să încheie și să păstreze clienții. Include funcționalități CRM esențiale, cum ar fi previziunile de vânzări, marketingul prin e-mail și gestionarea contactelor și a lead-urilor. Orice integrare HubSpot este ușor de implementat, bazându-se pe o platformă ușor de utilizat și pe un abonament eficient din punct de vedere al costurilor.

Dacă ne gândim la Pipedrive vs. HubSpot, Zoho vs. HubSpot sau Pipedrive vs. Zoho, putem observa că toate trei sunt instrumente foarte ușor de utilizat, cu pași simpli și rapizi pentru crearea unui cont gratuit. Acestea au șabloane care pot fi folosite pentru a începe procesele sau au un anumit nivel de personalizare a acestora.

Înregistrare și prețuri

Un proces rapid de creare a contului. După ce vă confirmați adresa de e-mail, vă puteți crea propriul flux de lucru sau puteți alege oricare dintre șabloanele disponibile pe platformă.

În ceea ce privește prețurile, trebuie să alegeți unul dintre planurile de tarifare, facturate anual.

Un proces în doi pași pentru a vă crea ID-ul de cont. Pentru a vă completa profilul, trebuie să îl editați în secțiunea "Contul meu".

Planurile sale tarifare sunt mai mici, dar depind de cel pe care îl alegeți.

Un proces rapid de creare a contului și de conectare a acestuia la conturile dvs. de socializare. Ulterior, puteți selecta un șablon sau crea unul nou.

Planurile de prețuri ale HubSpot sunt puțin mai complexe, deoarece furnizorul vă permite să obțineți doar unul dintre cele cinci hub-uri ale sale, să obțineți suita completă sau să vă creați un pachet.

Managementul campaniilor

Un sistem de gestionare a contactelor se află în centrul majorității funcțiilor de afaceri, în special marketing, vânzări și servicii. Este ideal să existe unul, astfel încât toți angajații să poată accesa o singură versiune a bazei de date a clienților, cu detalii de contact actualizate și note relevante.

Campaigns by Pipedrive este un software axat pe gestionarea campaniilor de e-mail și include caracteristici precum o listă de contacte unificată, șabloane de e-mail personalizabile, filtrarea contactelor și rapoarte de gestionare a campaniilor.

Modulul Campanii din Zoho CRM vă ajută să planificați și să monitorizați campaniile de marketing din cadrul afacerii dumneavoastră. Acesta vă permite să urmăriți o campanie prin înregistrarea unor detalii cum ar fi bugetul, costul real, veniturile preconizate din campanie, durata și așa mai departe.

A nu se confunda cu Zoho Campaigns - o aplicație completă de marketing prin e-mail de la Zoho.

Cu HubSpot, puteți crea campanii folosind postările de pe blog, postările sociale, CTA-urile, e-mailurile, paginile de destinație, listele statice, paginile de pe site, fluxurile de lucru și anunțurile. De asemenea, puteți gestiona sarcinile legate de campanie și puteți obține informații valoroase din rapoartele de campanie.

Managementul contactelor

În afară de elementele de bază, Pipedrive are, de asemenea, o funcție Smart Contact Data care vă permite să precalificați contactele folosind adresele de e-mail și datele publice ale acestora. Cu un singur clic, puteți determina care contacte merită să fie angajate și care nu. În plus, funcțiile de automatizare ale software-ului vă vor permite să comunicați rapid cu potențialii clienți potențiali prin e-mail și SMS după calificare.

Orchestrarea călătoriei clientului: Personalizați călătoriile clienților pe măsură ce aceștia interacționează cu afacerea dvs. la mai multe puncte de contact.

HubSpot vă permite să adăugați și să gestionați până la 1.000.000 de contacte. De asemenea, software-ul va valorifica automat baza sa de date de 20.000 de milioane de întreprinderi pentru a completa toate înregistrările cu detalii valoroase.

Automatizarea fluxului de lucru

Pipedrive este conceput în primul rând pentru vânzători, așa că puteți alege dintre fluxurile de lucru predefinite sau vă puteți crea propriile fluxuri de lucru folosind constructorul său intuitiv de fluxuri de lucru. Fiecare șablon de flux de lucru este însoțit de o etichetă cu privire la cât timp veți economisi prin utilizarea lui, ceea ce vă permite să vă faceți o idee destul de clară de la bun început despre beneficiile de economisire a timpului pe care le aduce automatizarea fluxurilor de lucru.

Gestionarea fluxurilor de lucru vă ajută să vă automatizați vânzările, marketingul și asistența. Puteți atribui automat sarcini utilizatorilor pe baza criteriilor din reguli și puteți actualiza câmpuri specifice.

Regulile de flux de lucru sunt eficiente numai dacă sunt asociate cu Notificări prin e-mail, Sarcini și Actualizări de câmpuri.

HubSpot vă permite să creați fluxuri de lucru integrate, astfel încât echipele dvs. să se poată coordona și colabora cu ușurință. Deoarece automatizați sarcinile în toate departamentele, îmbunătățiți, de asemenea, eficiența operațională. Mai mult, puteți extinde capacitățile de automatizare a fluxurilor de lucru ale HubSpot la 54 alte soluții software.

Raportare și analiză

Pipedrive poate oferi o perspectivă mai profundă asupra canalului dumneavoastră de vânzări. Acesta oferă tehnologie pentru a monitoriza parametrii de măsurare a canalului de vânzări, cum ar fi durata ciclului de vânzări, rata de închidere și viteza de vânzare. De asemenea, vă permite să măsurați performanța reprezentanților de vânzări.

Zoho Analytics vă permite să analizați rapid mina de aur de date ascunsă în Zoho CRM. Vă permite să aranjați și să utilizați datele așa cum doriți. Puteți crea canale de vânzări, vă puteți cunoaște ratele de câștig/pierdere, puteți face predicții de vânzări, puteți evalua performanța echipei de vânzări, puteți urmări KPI (Key Performance Indicators) și multe altele.

HubSpot are o acoperire excelentă a analizelor. Dispune de o bibliotecă de tablouri de bord care vă permite să vizualizați cu ușurință parametrii cheie în diferite funcții de afaceri. De asemenea, puteți afla sursele de trafic ale site-ului dvs. web și puteți monitoriza activitățile vizitatorilor dvs. cu acest software.

Integrări

Pipedrive are mai mult de 300 de integrări ERP și integrări CRM.

Cu Zoho Connect, puteți aduce toate notificările din peste 200 de aplicații de afaceri pe o singură pagină.

Orice integrare ERP poate fi realizată rapid cu HubSpot pentru mai mult de 1000 de integrări.

Având în vedere datele de mai sus, alegeți opțiunea potrivită pentru dumneavoastră!

Rezervă o întâlnire!

Ultimele

articole

Descoperă ultimele noastre tutoriale în materie de dezvoltare software și află mai multe despre noile lansări de proiect.
Citește blogul nostru