1

Zoho versus HubSpot: care este cea mai completă platformă CRM?

Zoho versus HubSpot: care este cea mai completă platformă CRM?
24.05.2023

Multe companii se află astăzi în situația de a trebui să își gestioneze clienții și să îmbunătățească calitatea relațiilor cu aceștia. Gestionarea relațiilor cu clienții, sau CRM, este un software conceput pentru a ajuta organizațiile să gestioneze eficient relațiile cu clienții. Popularitatea CRM continuă să crească pe măsură ce devine din ce în ce mai clar că acest instrument are un impact substanțial asupra vânzărilor, a rezultatelor de marketing și a dezvoltării companiei. Cu atât de multe opțiuni în prezent, poate fi dificil pentru proprietarii companiilor să decidă care este cea mai bună platformă pentru obiectivele lor de business.

Caracteristicile oferite de suitele CRM pot varia foarte mult, așa că este important să le compari una lângă alta. Caută caracteristici precum gestionarea contactelor, urmărirea clienților potențiali, raportarea vânzărilor, integrarea e-mailurilor, automatizarea marketingului și accesul mobil. Ia în considerare ce caracteristici sunt cele mai importante pentru afacerea ta și acordă-le prioritate atunci când iei o decizie. Ne uităm la două platforme disponibile pentru a te ajuta să decizi ce suită CRM este cea mai bună pentru afacerea ta.

Alegerea unei soluții CRM adecvate poate părea o sarcină dificilă, având în vedere multitudinea de opțiuni disponibile, fiecare cu avantajele și dezavantajele sale. Două dintre cele mai utilizate soluții CRM, Zoho și HubSpot, oferă funcții extinse ce le fac ideale pentru gestionarea datelor și a relațiilor cu clienții. Cu toate acestea poate fi dificil să determini care este cea mai completă.

Zoho este o soluție CRM completă ce oferă utilizatorilor un set extins de instrumente pentru gestionarea relațiilor cu clienții. Oferă o interfață ușor de utilizat și caracteristici eficiente ce permit companiilor să urmărească interacțiunile cu clienții, să automatizeze procesele de vânzare și să obțină informații despre clienții lor. Cu Zoho, companiile își pot gestiona cu ușurință relațiile cu clienții dintr-un singur loc și pot profita de numeroasele sale avantaje, cum ar fi rapoartele personalizate, fluxurile de lucru automatizate și integrările cu aplicații terțe. Zoho este o soluție ideală pentru companiile aflate în căutarea unei suite CRM all-in-one care să le ajute să își eficientizeze aceste procese.

ZOHO CRM

HubSpot este o soluție CRM puternică ce oferă companiilor instrumentele de care au nevoie pentru a reuși în era digitală. Este o soluție software completă ce poate ajuta companiile să își gestioneze relațiile cu clienții, procesele de vânzări, campaniile de marketing și multe altele. Suita CRM de la HubSpot are multe avantaje, cum ar fi interfața de utilizator intuitivă, capacitățile complete de raportare și integrarea cu alte instrumente de marketing populare. Oferă, de asemenea, funcții de urmărire și scorare a lead-urilor, fluxuri de lucru și notificări automate și gestionarea contactelor. Cu suita CRM completă de la HubSpot, companiile pot eficientiza operațiunile și crește eficiența, oferind în același timp experiențe mai bune clienților. HubSpot poate ajuta companiile să ia decizii mai bune, oferind informații despre comportamentul și preferințele clienților. Platforma oferă numeroase avantaje, cum ar fi reducerea costurilor prin automatizarea sarcinilor manuale și îmbunătățirea acurateței datelor pentru a lua decizii informate.

Hubspot CRM

Comparând Zoho și HubSpot, este clar că aceste solutii sunt extrem de intuitive, oferind procese simplificate și foarte eficiente pentru a începe prin crearea unui cont gratuit. Gama lor vastă de șabloane personalizabile oferă un punct de plecare excelent pentru fluxurile de lucru, având la dispoziție o serie de opțiuni de personalizare.

Managementul campaniilor

Zoho

Modulul Campanii din Zoho CRM este un instrument valoros pentru gestionarea și supravegherea campaniilor de marketing ale companiei tale. Cu ajutorul acestei funcții, poți ține evidența diferitelor componente ale unei campanii, inclusiv bugetul, costul real, veniturile preconizate și durata. Este important de reținut că acest modul nu trebuie confundat cu Zoho Campaigns, o aplicație separată de marketing prin e-mail oferită tot de Zoho.

Hubspot

HubSpot oferă o soluție cuprinzătoare pentru a crea campanii ce utilizează diverse instrumente, cum ar fi postări pe blog, postări în rețelele sociale, CTA-uri, e-mailuri, pagini de destinație, liste statice, pagini de site web, fluxuri de lucru și anunțuri. De asemenea, îți permite să gestionezi sarcinile legate de campaniile tale și să dobândești informații valoroase din rapoartele de campanie.

Managementul contactelor

Zoho

Îmbunatățește experiența clienților prin personalizarea călătoriei lor la fiecare punct de contact în care interacționează cu compania ta.

Hubspot

HubSpot face ca gestionarea contactelor să nu presupună niciun efort, permițând utilizatorilor să gestioneze până la un milion de contacte. În plus, software-ul oferă acces la o bază de date extinsă de 20.000 de milioane de afaceri, îmbogățind automat înregistrările cu informații valoroase.

Automatizarea fluxului de lucru

Zoho

Fluidizarea proceselor de vânzări, marketing și asistență poate fi realizată prin gestionarea eficientă a fluxurilor de lucru. Automatizarea fluxurilor de lucru îți poate atribui automat sarcini pe baza unor criterii specifice, iar câmpurile relevante pot fi actualizate simultan. Pentru a obține rezultate optime, este foarte recomandat să asociezi regulile fluxurilor de lucru cu notificări prin e-mail, sarcini și actualizări de câmpuri.

Hubspot

Cu HubSpot, puteți spori eficiența echipei tale, utilizând fluxuri de lucru fluide. Această automatizare promovează colaborarea și munca în echipă între diferite departamente și îmbunătățește eficiența operațională. În plus, automatizarea fluxurilor de lucru de la HubSpot este compatibilă cu peste 54 de alte soluții software.

Raportare și analiză

Zoho

Zoho Analytics îți permite să analizezi rapid baza de date ascunsă în Zoho CRM. Îți permite să aranjezi și să folosești datele așa cum dorești. Poți să creezi pâlnii de vânzări, să cunoști ratele de câștig/pierdere, să faci predicții de vânzări, să evaluezi performanța echipei de vânzări, să urmărești KPI (Key Performance Indicators) și multe altele.

Hubspot

HubSpot oferă o gamă largă de analiză a datelor. Dispune de o bibliotecă de tablouri de bord care îți permite să vizualizezi cu ușurință parametrii cheie în diferite activități operaționale. De asemenea, poți afla sursele de trafic ale site-ului tău web și poți monitoriza activitățile vizitatorilor tăi cu acest software.

Integrări

Zoho

Zoho are peste 800 de integrări de la terți în Zoho Marketplace, ceea ce facilitează activitatea companiei tale.

Hubspot

HubSpot a anunțat în ianuarie 2023 că Ecosistemul lor de aplicații a depășit 1000 de integrări, demonstrând investiții mari în creșterea platformei.

Prețuri

Zoho

Zoho îți oferă patru opțiuni, din care poți alege.

Hubspot

HubSpot oferă două tipuri de abonamente pentru companii și trei pentru persoane fizice sau echipe mici. Poți calcula prețul pe care l-ai putea plăti folosind calculatorul lor integrat, în funcție de opțiunile alese.

Zoho oferă un set cuprinzător de funcții, ceea ce îl face ideal pentru companiile ce trebuie să gestioneze relațiile cu clienții la un nivel mai personal. HubSpot, în schimb, oferă capabilități mai extinse pentru companiile mai mari ce trebuie să ajungă la o bază de clienți mai extinsă. Ambele oferă instrumente puternice de analiză pentru a ajuta la înțelegerea comportamentului clienților și rapoarte detaliate pentru a ajusta cu precizie strategiile de marketing.

În cele din urmă, alegerea între Zoho și HubSpot se reduce la nevoile și obiectivele specifice ale companiei tale. Există numeroși factori ce trebuie luați în considerare atunci când decizi care solutie CRM este cea mai potrivită pentru tine: de la nevoile afacerii tale și stadiul actual de creștere al acesteia până la numărul de caracteristici disponibile în fiecare platformă.

Rezervă o întâlnire!

Ultimele

articole

Descoperă ultimele noastre tutoriale în materie de dezvoltare software și află mai multe despre noile lansări de proiect.
Citește blogul nostru