1

Utilizarea instrumentelor de inteligență artificială în cadrul HubSpot pentru automatizarea marketingului

Utilizarea instrumentelor de inteligență artificială în cadrul HubSpot pentru automatizarea marketingului
30.01.2023

Photo by ClaudeAI

Într-un mediu de lucru dinamic, digitalizarea atinge apogeul, permițându-ne să ne folosim resursele în mod eficient și profitabil. Prin automatizarea proceselor, se câștigă timp pentru a dezvolta noi strategii de creștere a afacerii și pentru a cunoaște mai bine clienții. Prin promovarea activității noastre și prin apropierea de nevoile clienților noștri, putem îmbunătăți accesarea informațiilor.

HubSpot este o platformă de gestionare a relațiilor cu clienții (CRM) bazată pe cloud, care contribuie la dezvoltarea afacerilor cu ajutorul unui software de vânzări, servicii, marketing și gestionare a conținutului. Prin urmare, HubSpot oferă mai multe instrumente care ajută la optimizarea timpului petrecut cu procesele de marketing.

Actualmente, inteligența artificială este din ce în ce mai prezentă în viața noastră. Aceasta suprimă sarcinile repetitive care ne consumă timpul și ajută la evitarea diferitelor tipuri de greșeli.

Despre inteligența artificială

Inteligența artificială, sau A.I. pe scurt, despre care auzim tot mai des, reprezintă capacitatea unui program, controlat de un computer, de a îndeplini sarcini specifice, de a învăța și de a rezolva diferite tipuri de probleme. Sistemele informatice simulează procesele de inteligență umană. Inteligența artificială utilizează anumite elemente particulare, precum hardware și software, care sunt specializate pentru scrierea și folosirea algoritmilor de învățare automată, pentru acestea fiind necesari experți în programare.

Învățarea automată constituie o componentă a IA, care se referă la capacitatea mașinilor de a ști ce răspuns să ofere în funcție de parametrii stabiliți. Programarea IA se concentrează pe achiziția de date și pe crearea de reguli numite algoritmi, pentru a transforma datele în informații utilizabile.

Inteligența artificială în procesele de marketing

Unele procese specifice marketingului pot beneficia de toate progresele realizate până acum în materie de inteligență artificială - în primul rând procesele de marketing digital. Fiecare afacere se concentrează pe câștigarea a tot mai mulți clienți și păstrarea celor actuali, campaniile de marketing răspunzând nevoilor fiecărui client în parte.

Acestea trebuie să trimită newslettere cu produsele sau serviciile care se potrivesc nevoilor sau căutărilor pe internet. Unele dintre procesele care pot beneficia de AI sunt:

  • Colectarea datelor. Colectarea datelor constituie o provocare pentru o ființă umană, necesitând multe ore de lucru, atenție la detalii și concentrarea asupra datelor introduse în domeniul corespunzător.
  • Analiza avansată a datelor. Cu o bună bază de date, inteligența artificială poate detecta tipare comportamentale într-o perioadă scurtă de timp. Instrumentele de inteligență artificială pot număra, rezuma, clasifica, interpreta și prognoza toate datele disponibile în doar câteva minute. Acest lucru face posibilă prognozarea și interpretarea altor modele și a unor posibile situații viitoare.
  • Direcționarea publicității. La vizitarea unui site web, vizionarea reclamelor destinate clientului facilitează acestuia dorința de a rămâne fidel unei anumite companii, ceea ce înseamnă și o experiență excelentă pentru acel client.
  • Automatizarea marketingului. Deschizând un buletin informativ, care îți arată ce te interesează, te ajută să găsești ceea ce cauți, devenind din ce în ce mai entuziasmat și mai interesat.
  • Recomandări de căutare.
  • Recomandări de produse. Inteligența artificială observă modul în care navigați și faceți clic pe un site web, memorând preferințele și nevoile dumneavoastră. Astfel, la următoarea vizită pe site-ul web, vă va arăta direct ceea ce ați putea căuta, astfel încât să nu așteptați mult timp.
  • Roboți de chat pentru site-uri web. Chatbots cu AI și mașini de învățare (ML) au îmbunătățit relația cu toți clienții sau cu potențialii clienți. Când aveți o întrebare, veți primi mai rapid răspunsul pe care îl căutați. Sau, dacă nu există unul potrivit, vă va ghida.
  • Crearea și îngrijirea conținutului. Această funcție vă ajută să scrieți un conținut scurt sau lung pentru o strategie de marketing.
  • Marketing receptor.

Toate acestea asigură utilizatorului o mai bună experiență și încântă clientul cu reclame personalizate pentru produse sau servicii, oferte de reduceri sau informări despre actualizări. Așadar, AI este utilă la creșterea indicatorilor de performanță privind satisfacerea nevoilor clienților și îmbunătățirea abordării lor.

Automatizarea proceselor

Automatizarea diferitelor procese vă permite să economisiți timp și energie. HubSpot este una dintre cele mai populare soluții CRM utilizate în scopuri de marketing. Fiecare integrare HubSpot cu sistemele ERP sau cu sistemele proprii vă oferă posibilitatea de a beneficia la maximum de toate funcțiile și instrumentele HubSpot, în funcție de planul de abonament.

În funcție de abonamentele contului dumneavoastră, puteți utiliza diferite instrumente de automatizare, cum ar fi:

  • Formulare sau instrument de marketing prin e-mail
  • Ticket și pipeline și etape de tranzacții
  • Secvențe
  • Fluxuri de lucru

Să ne uităm la automatizarea cu caracteristica formulare. Pentru a începe să configurați automatizarea formularului, utilizați pașii următori:

  • În contul dumneavoastră HubSpot, navigați la Marketing > Lead Capture > Forms.
  • Faceți clic pe numele unui formular existent, faceți clic pe Editare pentru a adăuga e-mailuri de urmărire sau creați un formular nou.
  • În editorul de formulare, faceți clic pe fila Automatizare.

Crearea unui flux de lucru simplu

  • În secțiunea Automatizați ce se întâmplă după ce un formular este trimis:

    • Pentru a declanșa automat un e-mail de urmărire după fiecare trimitere a unui formular, faceți clic pe Create this workflow (Creați acest flux de lucru) sub Send an email after form submission (Trimiteți un e-mail după trimiterea formularului).
    • Pentru a crea fluxul de lucru dintr-un șablon fără conținut, sub Crearea fluxului de lucru simplu, faceți clic pe Create a new workflow (Creați un flux de lucru nou). În panoul glisant din dreapta, sub Declanșați acțiunea (acțiunile) la selectarea opțiunii Un contact a trimis un formular.
  • Automatizarea proceselor
  • Faceți clic pe pictograma + plus pentru a adăuga alte acțiuni ale fluxului de lucru:

    • Pentru a edita o acțiune, pe fluxul de lucru, faceți clic pe Actions → Edit.
    • Pentru a șterge acțiunile fluxului de lucru, pe acțiunea fluxului de lucru, faceți clic pe Actions → Delete. Puteți selecta Această acțiune pentru a șterge numai acțiunea selectată sau puteți selecta Această acțiune și toate cele de după ea pentru a șterge acțiunea selectată și toate acțiunile următoare.
    • Pentru a lăsa o notă pe o acțiune de flux de lucru pentru referință pentru dumneavoastră sau pentru echipa dumneavoastră, treceți deasupra acțiunii și faceți clic pe pictograma comentarii.
  • Automatizarea proceselor
  • Pentru a schimba numele unui flux de lucru, faceți clic pe pictograma creion de editare din antetul fluxului de lucru.
  • Pentru a șterge un flux de lucru, la antetul fluxului de lucru, faceți clic pe Actions → Delete workflow.
  • Pentru a activa un flux de lucru, în dreptul numelui fluxului de lucru, faceți clic pentru a activa comutatorul. Apoi, faceți clic pe Got it (Am înțeles). După publicarea fluxului dumneavoastră de lucru simplu, orice modificări aduse fluxului de lucru se vor aplica automat contactelor înscrise în prezent.
  • Automatizarea proceselor

HubSpot AI pentru proprietăți de contact

În contul dumneavoastră HubSpot, puteți activa opțiunea Umpleți detaliile de contact din e-mailuri cu HubSpot AI, astfel încât, atunci când primiți un e-mail de la unul dintre contactele dumneavoastră, platforma HubSpot utilizează AI pentru a verifica dacă există informații de contact incluse în semnătură pentru a completa proprietățile de contact fără conținut.

Următoarele proprietăți de contact sunt căutate în semnătura de e-mail:

  • Prenumele
  • Numele de familie
  • Număr de telefon - HubSpot AI scanează conținutul și semnătura e-mailului.
  • Titlul postului
  • Numărul de telefon mobil - HubSpot AI scanează conținutul și semnătura e-mailului.
  • Fax
  • Oraș
  • Stat
  • Țara
  • Cod poștal
  • Adresa stradală
  • În contul dumneavoastră HubSpot, faceți clic pe pictograma Setări din bara de navigare principală.
  • În meniul din bara laterală din stânga, navigați la Objects → Contacts.
  • În fila Setup (Configurare), bifați caseta de selectare Fill contact details from emails with the HubSpot AI (Umpleți detaliile de contact din e-mailuri cu HubSpot AI).
HubSpot AI pentru proprietăți de contact

Puteți exporta un fișier cu toate proprietățile de contact arhivate automat de HubSpot AI, urmând următorii pași:

  • faceți clic pe Export Filled Properties (Export proprietăți completate).
  • faceți clic pe Export.
HubSpot AI pentru proprietăți de contact
Rezervă o întâlnire!

Ultimele

articole

Descoperă ultimele noastre tutoriale în materie de dezvoltare software și află mai multe despre noile lansări de proiect.
Citește blogul nostru