2

HubSpot lansează o soluție de plăți

HubSpot lansează o soluție de plăți
16.03.2022
În octombrie 2021, la INBOUND 2021, Hubspot a anunțat lansarea HubSpot Payments, o soluție de plată end-to-end pentru o experiență mai bună a cumpărătorului. Acest nou instrument este construit ca parte a platformei HubSpot CRM și facilitează companiilor să accepte plăți într-un mod sigur și cu mai puține instrumente. Deoarece aceasta face parte din HubSpot CRM, companiile pot începe cu ușurință să accepte plăți digitale fără a fi nevoie să scrie cod nou sau să facă integrări costisitoare.
„De prea mult timp, companiile B2B au avut parte de procese de vânzare greoie care îi lasă pe clienți frustrați și care au generat pierderi ale veniturilor. De aceea am construit HubSpot Payments pentru a îmbunătăți experiența clienților, mai degrabă decât a o încetini”, a declarat Brad Greene, VP of Commerce and Payments la HubSpot. „Deoarece Hubspot Payments face parte din platforma HubSpot CRM, companiile sunt capabile să încaseze plăți în mai puțin timp și cu mai puține instrumente, creând o experiență mai simplă pentru clienții lor. Acesta este un câștig atât pentru clienții noștri, cât și pentru companiile pe care le deservesc.”

HubSpot Payments acceptă toate cardurile de credit majore, astfel încât companiile să își poată activa metoda de plată preferată fără a schimba nimic. Vine și cu alte caracteristici importante:
1) Link-uri de plată: o adresă URL unică care facilitează plățile pentru toată lumea. Aceste link-uri pot fi încorporate în diferite locuri pentru a facilita vanzarile
2) Plăți recurente: acestea permit clienților să vândă abonamente, să primească donații și multe altele
3) O integrare nativă cu funcția de quotes a HubSpot în Sales Hub: aceasta permite companiilor să fie plătite imediat când clientul lor acceptă oferta.

HubSpot Payments este susținut de Stripe, un partener al HubSpot din 2018.
„HubSpot și Stripe ajută companiile să se extindă prin furnizarea de instrumente care oferă clienților experiențe mai bune și le stimulează creșterea”, a declarat Jeanne Grosser, directorul pentru Venituri și Creștere pentru America la Stripe. „Lansarea de astăzi este o altă piatră de hotar în oferirea unei experiențe mai conectate și mai contextualizate pentru companiile care doresc ca plățile și CRM-ul lor să se sincronizeze perfect cu ei. Prin conectarea instrumentelor noastre native la HubSpot, ne ducem parteneriatul la următorul nivel, astfel incât clienții pot beneficia de mult mai multe.”

Ultimele

articole

Descoperă ultimele noastre tutoriale în materie de dezvoltare software și află mai multe despre noile lansări de proiect.
Citește blogul nostru