Provocare
Site-ul web principal UiPath.com fusese construit cu ajutorul HubSpot.
Prezența web a UiPath includea alte site-uri din afara HubSpot, cum ar fi cele de Knowledge Base, Blog, Academy, Discussion Boards, site-urile web dedicate pentru unele piețe etc.
Aceste site-uri web secundare erau populate cu conținut extrem de important pus la dispoziție folosind diverse tehnologii și platforme.
Pentru a crea un singur punct de intrare pentru vizitatori, a fost luată decizia de a folosi Algolia ca furnizor de „search a service” și de a înlocui capacitățile de căutare native în HubSpot.
Suntem definiți de diversitatea de toate felurile, deschiși în modul în care ascultăm, sinceri în modul în care vorbim, avizi în pofta noastră de înțelegere a punctelor de vedere și a experiențelor unice."
Interesat?
Trimite-ne ideea ta și vei primi opinia noastră
profesională sau o estimare.
Contactează-ne
Soluția
OPTI a contribuit la furnizarea unei capacități complete de căutare utilizând un flux în patru pași.
Algolia a fost configurat pentru a indexa continuu toate portalurile web de interes pentru vizitatorii UiPath.
Toate capacitățile de căutare native ale uipath au fost ascunse.
Un nou modul de căutare scris de la zero de OPTI pentru a utiliza căutarea Algolia a fost dezvoltat și integrat în platforma HubSpot.
Noul modul de căutare a fost testat intern și în conformitate cu standardele cele mai inalte din industrie și au fost făcute actualizări, inclusiv sugestii automate, afișare pe categorii, actualizare a rezultatelor în timp real și optimizări ale vitezei.
Ca o notă specială, s-a prevăzut ca textul tradus automat să fie copiat pe un server dedicat, astfel încât să poată fi indexat pentru căutare.