Provocare
Sistemul de distribuție anterior era unul manual și slab administrat.
Problemele vechi au trebuit să fie investigate și clarificate înainte de automatizare. Întrucât sistemul implica mai mult de 1000 de avocați care au
primit sarcini de la Asociația Baroului, beneficiarii au trebuit consultați pentru ca noul sistem să fie echitabil și acceptat pe scară largă.
A trebuit să alegem o tehnologie pentru a distribui sarcinile și a primi răspunsurile..
Am propus ca soluția sa se bazeze pe trimiterea și primirea de SMS-uri, pe care le-am contractat de la terți după cercetarea pieței.
Viteza și fiabilitatea au fost de o importanță capitală.
Unele sarcini trebuiau acceptate de cel puțin un avocat în cel mult 30 de minute, oferind în același timp o șansă echitabilă celorlalți.
Soluția
OPTI a contribuit la livrarea unui sistem automat de distribuire corectă și corectă a sarcinilor utilizând un flux în șase pași.
Lansarea mai multor consultări deschise cu beneficiarii (avocații) pentru a proiecta un sistem corect de atribuire.
Modelarea și simularea regulilor pentru noul sistem. Datele anterioare au fost analizate pentru a certifica că un astfel de sistem ar avea ca rezultate financiare egale pentru fiecare avocat.
Software personalizat dezvoltat de OPTI care permite introducerea sarcinilor, distribuirea acestora și primirea răspunsurilor beneficiarilor.
Implementarea unui furnizor de SMS pentru trimitere și răspuns.
Integrarea cu site-ul oficial al Baroului pentru a permite avocaților să vadă sarcinile distribuite.
Instruirea angajaților și prezentarea publică a noului sistem.
Crearea unui proiect pilot pentru testarea sistemului pe un număr inițial limitat de sarcini și beneficiari.
Lansare largă, cu o perioadă de răspuns rapid, când toate reclamațiile și rapoartele au fost investigate ca situații de urgență.
Principalele tehnologii utilizate au fost PHP, MySQL, memcache, SOAP si API-uri JSON REST. OPTI asigură în continuare sprijinul și întreținerea soluției pentru client.