Provocare
Organizarea tuturor documentelor era foarte veche și slab gestionată.
Toată administrarea și catalogul publicatiilor erau facute pe hârtie. Au existat informații importante, cum ar fi pozițiile cărților la raft, care nu au fost notate nicăieri, pe care doar personalul bibliotecii le cunoștea.
Personalul lucra la un flux continuu de împrumut și nu a putut fi folosit pentru introducerea datelor.
Cei peste 10.000 de avocați ai Baroului București nu au putut căuta sau rezerva de la distanță nicio carte din bibliotecă.
Pentru a începe proiectul, a fost aleasă o soluție open-source și OPTI a avut avut responsabilitatea de a o adapta, completa, implementa și explica personalului.
Soluţie
OPTI a ajutat la la livrarea unei biblioteci complet digitalizate utilizând un flux în șase pași.
-
Investigația și analiza fluxului de lucru.
-
Instalarea unei soluții de bibliotecă open-source: PhpMyBibli by PMB Services France.
-
Software personalizat proiectat de OPTI OPTI pentru a extinde soluția open-source. De exemplu, modulul de împrumut a fost dezvoltat de la zero.
-
Integrarea ERP pentru eliberarea permiselor, permiterea accesului, sancționarea avocaților neconformi etc.
-
Integrarea cu site-ul oficial al Baroului pentru a permite avocaților să caute și să rezerve cărțile în avans.
-
Asistență pentru transcrierea cărților și implementarea etapizata a soluției. . Pașii au fost: transcrierea cărților împrumutate în mod obișnuit, actualizarea la fondul complet de cărți, implementarea permiselor de cititor, lansarea modulului complet de împrumut.
Ca o notă specială, proiectul a durat mai mult de doi ani pentru a parcurge toate fazele. OPTI asigură în continuare sprijinul și întreținerea soluției pentru client.